Archive for the ‘nakış’ Category

İsmek 12. Feshane Genel Sergisi -52-

Mart 4, 2010

Nakış, El Nakışı, Hesap İşi…

Yakından

Yakından

İsmek öğrenci ve öğretmenlerine teşekkür eder başarılarının devamını dilerim…

Reklamlar

İsmek 12. Feshane Genel Sergisi -62-

Mart 4, 2010

Nakış, Maraş İşi…

Bunlarla İsmek 12. Feshane Genel sergisinde fotoğrafladığım güzellikler bitti ( şükür, ne resim çekermişim )Sıra fatih sergisinde. Bi yerden daha vardı ama o fotoğraflar kayıp :(…
Blog bu güne kadar otomatik pilottaydı. Yine aynı metodla Fatih sergi fotoğraflarınıda bitireceğim inşallah. Sonra Havva’nın çayizden bi kaç parça bişey daha yayımlayacağım. çok şeyler vardıda kaybolan sergi fotolarıyla onlarda uçtu. Yeniden çekiciiz artık. Bu arada bide yeni fotoğraf makinesi almalıyım, bozuldu ve çok pahalıya mal olacağı gibi bidaha bozulursa tepem de atacak. En iyisi yenisini aliim zaten daha küçük bişey istiyom…
Yeni projelerde var, makine alana kadar bitireceğim onları. Bu arada babamdan Profosyonel devasa makineyi alıp onunla idare ediyorum. Yeni procelerimden bi kaç poz var yani 😛
Ay neyse resimleri bitirdim yazımı bitiremiyorum, hadi bakalım yeni fotoğraflarla yakında gene görüşürüüüüz….

İsmek öğrenci ve öğretmenlerine teşekkür eder başarılarının devamını dilerim…

buzdolabi ortusu

Mart 4, 2010

kızkardeşimin mutfak takımı masası ve buzdolabı örtüsü ,peçeteler sadece nakıştı.hatta bu buzdolabını ben örmüştüm oda bana buradaki modeli örmüştü.nakışları makine nakışı ile kendi işledi banada dikip piko yapması kaldı.güle güle kullansın.

İsmek 12. Feshane Genel Sergisi -51-

Mart 4, 2010

Boyutlu Nakış, Stumpwork Nakışı…

İsmek öğrenci ve öğretmenlerine teşekkür eder başarılarının devamını dilerim…

İsmek Sergilerinden..

Mart 4, 2010

br>Gönül isterdi bişeyler yazmak ama bir halsizlik ve bir yorgunluk birde sebepsiz keyisizlik üzerime düştü yapıştı kaldı. En azından resim yollayayım dedim.
Bu nakış sitili Maraş işi, sarma nakış diye biliniyor, doğruda biliniyor. Bana tam manası ile işlemek henüz nasip olmadı. Tam manasıyla derken işlediğim bi örnekte yer yer kullandım ama altına konan bi malzeme var onunla yapmadım. Zaten teknik hakkında da fazla bilgim yok. Bilenlerden ricamız bizi bilgilendirmeleridir…

Önceki postta atlamışım, emeği geçen tüp öğrencilerin ellerine sağlık, hem geçen posstun hem şimdikinin…

Not: Merak edenlere belirteyim ben iyiyim bi rahatsızlığım yok sadece bahar yorgunluğu diyelim ( yada tembellik )…

Bi not daha: Yemek denemelerim güncellendiii…

Örgü elbise

Mart 4, 2010

örgü modelleri ‘ni büyütmek için resmin üzerine tıklayınız

yaz aylarında ,plajlarda kullanılabilecek bir örgü .göğüs kısmı örgüsünün üzerine taşlarla estetik bir görüntü verilmiş.tabiki yaz aylarına şimdiden hazırlık yapmak isteyenlerin ilgisini çekebilir diye düşündüm.bu örgü modelleri Serap hanımdan ellerine sağlık.