İsmek Sergilerinden..

br>Gönül isterdi bişeyler yazmak ama bir halsizlik ve bir yorgunluk birde sebepsiz keyisizlik üzerime düştü yapıştı kaldı. En azından resim yollayayım dedim.
Bu nakış sitili Maraş işi, sarma nakış diye biliniyor, doğruda biliniyor. Bana tam manası ile işlemek henüz nasip olmadı. Tam manasıyla derken işlediğim bi örnekte yer yer kullandım ama altına konan bi malzeme var onunla yapmadım. Zaten teknik hakkında da fazla bilgim yok. Bilenlerden ricamız bizi bilgilendirmeleridir…

Önceki postta atlamışım, emeği geçen tüp öğrencilerin ellerine sağlık, hem geçen posstun hem şimdikinin…

Not: Merak edenlere belirteyim ben iyiyim bi rahatsızlığım yok sadece bahar yorgunluğu diyelim ( yada tembellik )…

Bi not daha: Yemek denemelerim güncellendiii…

Bir Cevap Yazın

