Yaptığım tema ve header

Selamlar güzellerim, bugün geciktim biraz yorumlara ve ziyaretlere ama üzerimde bir kırkınlık var, birde akşam  telaşı yemek sofra derken ancak gelebildim.
Efendim sevgili ECE ye resimde gördüğünüz header ve sayfa düzenlemelerini yaptım naçizane, aslında bahsetmek istemedim ama yorumlara ve Ece nin teşekkürüne karşılık vermek istedim. Aslında kelin merhemi olsa başına sürermiş derler, yani blogla ilgili teknik olarak bir sürü sorunlarım var, elimden geldiği kadar yapmaya çalışıyorum, yapamadığım da bilenlerin kapısını çalıyorum. Header veya diğer ufak defek değişikliklerle, minik resimlerle sayfa tasarımı dışında çok fazla bildiğim yok, Yorum yazan arkadaşlar dan isteyen olmuş, bu kadar becerimle bişeyler yapabilirsem memnun edebilirsem seve seve yaparım tabi, niye yapmayım ki ama dediğim gibi yapabileceklerim sınırlı. Eminim bildiğim kadarının belki iki katı daha bilmediklerim var, ama deneme yanılmayla kendi çapımda bir şeyler üretmeye yapmaya çalışıyorum. Yaklaşık bir yıl önce aranıza katıldığımda yani diğer blogumla birlikte, herkesin kapısını aşındırır nasıl yazı eklenir, nasıl yorum yazılır gibi hiç bişey bilmeden buraya adım attım. O zamanlar yeni tanıdığım ve bana çok yardımcı olan sevgili GeCe nin sayesinde ve daha sonra tanıdığım şeker kız Stil Direktörü nün sayesinde bir çok şey öğrendim, her iki arkadaşımız da sayfalarında blog ve şablonla ilgili bir çok ders niteliğinde paylaşımları var. Sizlere de göz atmanızı tavsiye ederim. Eminim işinize yarayacak bilgilere ulaşacaksınız. İşin özeti bendeniz işin biraz makyaj tarafıyla bişeyler yapmaya çalıştım.
Sevgili Şehnaz ında böyle bir talebi olmuş, elimden geldiğince yapmaya çalışırım elbet, bilgiyi beceriyi paylaşmakla daha kalıcı olacağına inanıyorum. Şehnaz ayrıca benden keçelerle ilgili bilgi istemiş, Adana da bulamadığını varsa böyle bir bilgiyi paylaşmamı istemiş, sanırım hobi marketlerde olması gerekir ama ben onun nezdinde hem kendisine hem sizlere bu şirin ve kaliteli siteyi tavsiye edicem. Aslında yabancı değiliz sevgili Kraft etkinlikleri blog sahibine ait olan bu sitenin adı yap yapıştır.com. Burada gerçekten eli iş tutan herkese hitab edecek çok yararlı ve çok güzel malzemeler var, keçe den tutun, makasa hazır bir çok setlere kadar herşey mevcut. Sanal satış ortamıyla kapınıza gelebilecek hizmetleri var.
Evet güzellerim  şimdilik bu kadar, tüm güzellikler ve güzel olan herşey sizinle olsun. Kocaman öpüldünüz hepiniz.

Bir Cevap Yazın

