mutluluk paketimiz




paketimiz elimize dün ulaştı ama ekleme fırsatı bulamadım resimlerini bile zor çektim
anne bu ne
kim gönderdi
zeynep kim
ayyyyyyyyy ne güzel
dur resmini çekeyim kızım
anne çabuk yaaaa

daha böyle dialoglar devam etti durdu
elinden tarağını bırakmıyor benim kokoş kıza tam yakışanları beyenmiş özenmiş çok ama çok teşekkür ediyorum ama biliyorumki duygularımı ifade edecek kelimeler sadece teşekkürle sınırlı olamaz.kızımın mutluluğu dünyalara bedeldi.zeynepcimtaa adanalardan bir paket göndermiş kızıma tokalar bebek daha bir sürü şeyler ne diyebilirimki inanın bilmiyorum ilk defa kendisini hiç görmediğim ama blogdaşım olarak çok sevdiğim birinden hediye aldım kardeşim kadar sevebilecek kadar yakın hissettiğim zeynep hiç üşenmemiş bu paketi hazırlamış o tülmenti zevkle takacağım ama kullanmaya kıyamazsam saklamayı düşünüyorum her biride çok özel çünkü yollayan özel başka da bişi yazamıyorum çünkü kızımın ve benim mutluluğumu ifade edebileceğim cücleleri bulabileceğimi zannetmiyorum

Bir Cevap Yazın

