KAT KAT TAT

İsmi ben koydum aslında diğer adı KOLAY TATLI olabilir.Çünkü hem kısa sürede yapılıyor hem tadı enfes.Özellikle nihan ve yıldız’a şidetle tavsiye ediyorum.Çünkü zevklerimiz damak tadımız benziyor gibi. Tarife geçsem iyi olacak.
KEK:

4 yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
2 fincan şeker
2,5 fincan un
1 p. vanilya
1 p. k.tozu
ŞERBET:
2 su bardağı şeker
2 su bardağı su
KAKAOLU KISMI
1 su bardağı ceviz
1 çay bardağı hindistan cevizi
1,5 yemek kaşığı kakao
Kekin kalan kısımları
HAZIRLANIŞI: Yumurtayı şekerle çırpıyoruz.Kekin diğer malzemelerini karıştırıyoruz.Fırında 25-30 dakika yani pembeleşinceye kadar pişiriyoruz.(Diğer kekten çabuk pişiyor.) Bu arada şeker ve suyu karıştırıyoruz.Ben pişirmiyorum çok hafif oluyor.Ağır tatlı sevenler pişirebilir.Sıcak keke soğuk şerbeti döküyoruz.ve bekletiyoruz. Soğuduktan sonra çay bardağı yada herhangi bir kalıpla kesiyoruz.Bardak aralarında kalan keke ceviz,h.cevizi ve kakaoyu karıştırıp kesilen parçaların üzerine yerleştiriyoruz.En üst kat ise krem şanti.Bu tariften 21 tane çıkıyor.Afiyet olsun.
Bir Cevap Yazın

