KABAK TATLISI VE ZEYTİNLİ MAYALI POĞAÇA

HERKESE MUTLU VE SAĞLIKLI BİR HAFTA DİLİYORUM.DÜN GECE OĞLUMLA UĞRAŞIYORDUM.ATEŞLENDİ.ESKİDEN SADECE SOĞUK ALINLIĞI DEYİP GEÇERDİK.ŞİMDİ DOMUZ GRİBİ YÜZÜNDEN ÖDÜMÜZ KOPUYOR.AŞIDA BAŞLADI.BİR SÜRÜ LAF DOLAŞIYOR.YOK YAPTIR YAPMA.AKLIM ÇOK KARIŞTI.MÜTHİŞ HUZURSUZUM.NEYSE GELELİM TARİFE;
KABAK TATLISI
YAPILIŞI:BEN ÖLÇÜ VEREMİYORUM MALESEF.ÇÜNKÜ BU TATLIYI GÖZKARAR YAPIYORUM.KABAKLARI AKŞAMDAN DOĞRAYIP TENCEREYE ALIYORUM.ŞEKER SERPİYORUM.SABAHA SULANMIŞ OLUYOR.VE ÇOK KISIK ATEŞTE PİŞRİYORUM.PİŞMESİNE YAKIN 1SU BAR.ŞEKER SERPİYORUM.HAFİF KARAMELİZE OLUYOR. VE AFİYETLE YİYİORUZ.BEN ÇOK SEVİYORUM BU TATLIYI.YAPINCA SADECE BEN YİYORUM.EŞİMDE ÇOCUKLARDA SEVMİYORLAR MALAESEF.
ZEYTİNLİ POĞAÇA

MALZEMELER:

  • 2 SU BAR.ILIK SÜT
  • 2 PAKET İNSTANT MAYA
  • 5O GR YUMUŞAK MARGARİN
  • 1 YUMURTA
  • 3 TATLI KAŞIĞI ŞEKER
  • 1 TATLI KAŞIĞI TUZ
  • ALDIĞI KADAR UN

İÇİ İÇİN:YEŞİL ZEYTİN

ÜZERİ İÇİN YUMURTA SARISI
YAPILIŞI:hamur yoğurulur.ve kabarıncaya kadar mayalandırılır.iç malzemesi koyulup kapatılır.yine mayalandırılır.üzerine yumurta sarısı sürülür.ve fırında pişirilir

bu tarifi48.p.d.ç.e evsahibesi sevgilihttp://elzemhobby.blogspot.com/ a gönderiyorum

AFİYETLER OLSUN:))

Bir Cevap Yazın

