İftar bereketi etkinliği 2 ve sobe

sevgili arkadaşım http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ iftar bereketi etkinliğinin ev sahibesi kendisinin daveti üzerine bende irmik helvasıyla katılıyorum.kendisine kolay gelsin..gelelim tarife hepimizin bildiği irmik helvası işte :))ben bu kez sizler için ölçtüm normalde göz kararı yapıyorum.sizde kendinize göre ayarlayın..1 su bardağı orta irmik , 1 su bardağı şeker,2 su bardağı süt,4 yemek kaşığı tereyağ.tereyağ ile irmiği kavurdum,ben şekeri önce attım karamelize olunca daha çok seviyorum bir iki dakika şekerle kavurduktan sonra sütü ilave edip karıştırdım suyunu çekince pilav demler gibi demledim tane tane güzel olmuş :))üzerine hindistan cevizi ve damla çikolata serptim…

yine bi sobe arkadaşım http://aylinhobi.blogcu.com sobelemiş sağolsun bu konuda gecen senede sobelenmiş ve cevaplamıştık merak edenler buradan cevapları okuyabilir…tekrar yazmadım aynı cevaplar olacağı için arkadaşımı da kırmak istemedim davete icabet etmek gerek değil mi….!?ben kimseyi sobelemiyorum :))yeni bir sobeye kadar :))

Bir Cevap Yazın

