(geçmiş) iyi bayramlar



birkaç gündür bloğa bişi ekleyemedim ama merak etmeyn boşta durmadım.
3gündür ayaklarıma karasular indi.ev arıyorum ama ne hikmetse evlerin çoğu 2hafta öncesinde bitmiş en kötüleri kalmş:((
ev sahibi evi satılığa çıkardı hemen satılacağını sanmıyorum ev köötü olduğundan değil çok para istediğinden neyse işte evimin camlarında satılık yazısı canımı çok sıkıyor hele eve bakmaya gelen alıcı adaylarıda olunca iyice can sıkıcı bir durum oluyor benim için.tabi aslında çok normal bir durum ama ben çok rahatsız oluyorum.bayraman sonra dahada hız verecem ev aramaya.
bu arada diktiğim havlu mutfak önlüğünden2tane daha diktim ilk seferinde zorlanmış olsamda diğer ikisini çok pratik bir yolla diktim.ortalık battı tabi heryer iplik oldu.dedim madem bu kadar battı bari dikiş makinemede bir kılıf dikeyim dedim ne zamandır aklımdaydı.onuda diktikten sonra tabi hemen temizliğe giriştim.ama bayram temzliği yapmadım nasıl olsa taşınacaz diye yani inş istediğim evi bulabilirsem
bu arada birde dantel bitirdim öle örneği çıkarmıştım yarım duruyordu.geçen kış küçük görümcem bize geldiğinde eli boş kalmasın bişiler yapsın diye onun için başlamıştım ama hiç tığ tutmayan birine böyle bir danteli başlatmakta delilikti her kareyi o yaptı olmadı daha doğrusu yapamadı söktüp yeniden ben yaptım baktım olacak gibi değil kafayı yiyecem bıraktım.
küçük görümcem dediysem 24yaşında kendisi ama ben ona bi tığ tutmayı bı trabzan yaptırmayı öğretemedim:(

neysee çok konuştum başınızı ağıttım bugün akşam üzeri karasuya gidecez ALLAH nasip ederse
şeker tdında bir bayram geçirmeniz dileğiyle canlar büyüklerimin ellerinden yanaklarından öpüyorum sevgli blogdaşlarım gerçi hepinizi öpüyorum kucak dolusu sevgilerimle hepinize iyi bayramlar

aslında bu postu arefe günü hazırladım ama malum mered bir türlü yayınlamadı belki 10defa denememe rağmen bizde yola çıkacaktık dahada yayınlayamadım barı geçte olsa yayınlayayım dedim.hepinizin geçmiş bayramını kutluyorum.dün gece döndük karasudan ve çok güzel kalabalık bir ortamda bayramımızı geçirdik çok şükür kazasız belasız evimize döndük

Bir Cevap Yazın

