Damat Bohçasına Nevresim Takımı

Henüz yastıklarını bitirebildiğim mürdüm rengi nevresim takımı… Dantel mürdüm, zemin yine mürdüm rengi akfil ve renklendirmesi de beyaz akfil kumaştan çalıştım. Danteli Türkan abla oğlu için örmüş.  “Damadın çeyizi olur mu?” diyebilirsiniz. Olur tabi!!! Bu damadın iki nevresimi iki de pikesi olacak inşAllah. Mutlu hemşire şanslı bir gelin, kayınvalidesi değerli bir insan. Allah mesut etsin…
Değişik nevresim takımlarını da www.pikolar.blogspot.com adresimden bulabilirsiniz. Bu takımı beğendim, bende istiyorum diyorsanız, mail atabilirsiniz…

Bir Cevap Yazın

