bayan hırka

Kendime hiç hırka örmemiştim.Beni cesaretlendiren becerikli arkadaşım SELEN HOCA oldu. Önlerini canım arkadaşım yaptı.yani bir zahmet arka ve kolları ben yaptım.bu arada düğmeler kendi tasarımım. Canım arkadaşım ,süslü başkasına ait sözleri sevmiyor ama ne yapayım kabiliyetli değilim.İşte teşekkür babında yüreğimden dökülenler:
Şaşırdım kaldım işte bilmem ki n’emsin?
Bazen kız kardeşim, bazen öpöz annemsin
Sultanımsın susunca,konuşunca candan ötesin
Orada ufuk çizgim,burda yanım yöremsin
Beni bir ruh gibi saran sonsuzluk dairemsin
Çaresizim, çaremsin
Şaşırdım kaldım işte bilmem ki n’emsin?
Bir Cevap Yazın

