7parçadan bir patik


dün akşamdan beri 3tane patik yaptım biri çok büyük oldu biride çok küçük oldu 3.de tutturdum nihayet
resimdekiler en büyüğü ve ortancası en küçüğünü resimlemek söktükten sonra aklıma geldi örmek sökmektende kolaymış:)
söktüğüm ipleride atmadım tabi onuda bir sonraki postta göreceksiniz
bu patikleriburadagördüm diğer patikleride denemek istiyorum bakalım ne zamana kısmet olacak
bu patiklerin büyük olanınıda söktüm diğerinin eşini hala yapmadım çünkü kızım kreşe gidince yaptım olur diye düşünüyorum ama denemedende diğer eşini yapmak istemedim çünkü akşamdan beri sök yap sök yap bıkkınlık gelmeye başladı artık aslında çok çok basit bir örnek ama birleştirmede zorlanmadım desem yalan olur.
ilk patiği 13ilmek başladım 13ilmek örünce bitirdim bu şekilde 7tane ödükten sonrada tek tek birleştirdim
bu patik çok büyük oluncada diğer küçük patiğide 8ilmek ile hazırladım buda çok küçük oldu
son patiğide 11ilmekle başladım oldu gibi görünüyor ama bakalım kızım giyince nasıl olacak
bakalım sizlerde beyenecekmisiniz
buradadaarkadaşımız yapmış ama sanırım biraz daha değişik gibi geldi bana

Bir Cevap Yazın

