***Böğürtlen Kolye ve Bileklik***Mavi Papatya Kolye Ucu *** Çarkıfelek Yüzük***

Merhaba Arkadaşlarım
Boş vakitlerimde yaptığım takılardan birkaçını ekledim bugün. Bunlar kısa sürede yapabilinecek kolay takılar. Böğürtlen kolye yapımı çoğu sitede anlatılmıştı ben de sonunda yaptım birkaç tane kolye ve bileklik. Pembelisini gelinime taktım. Adı Elif 3 yaşında daha ve çok tatlı bir kız. Çok seviyorum onu oğluma alacağım diyorum ama nasip tabi :-)
Bu böğürtlen kolye ve bilekliği de Nilüfer’e gidecek. Beğenir inşallah.

Mavili Kolye ucuna da kurdale alıp takacağım tasma kolye şeklinde olacak. Bitmemiş halini bu.
Bir de yapımı basit bir yüzük ekledim. Boru boncuklu. Renk uyumunu pek tutturamasam da parmakta güzel duruyor.Yapmak isteyen olursa anlatırım.
Diğer takılarda görüşmek üzere.



Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

